dilluns, 2 de desembre del 2013

RESPONSABLE DEPARTAMENT PISOS A SALOU

Cadena hotelera Med Playa, especialitzada en hotels vacacionals precisa incorporar GOVERNANTA per Hotel Calypso. Es tracta d’un hotel de 3 estrelles, amb 532 habitacions i ubicat a Salou. 
L’hotel està obert 10 mesos l’any i té servei tot inclòs. 
Med Playa és una cadena hotelera formada per 13 hotels ubicats a Costa del Sol, Costa Blanca, Costa Daurada, Calella i Costa Brava, i té dos hotels més en Management. 

El seu objectiu principal és el de gestionar el departament de pisos i neteja per tal de garantir el màxim confort i neteja de les instal•lacions de l’hotel. 

Les seves funcions principals són: 
• Organitzar i coordinar el seu equip de treball (aprox. 35 persones), supervisant el desenvolupament de la feina, mantenint relacions fluides i assumint el lideratge, així com aportant solucions als conflictes grupals que es puguin presentar. 
• Gestionar els torns i horaris del personal de pisos i neteja, aplicant els sistemes d’organització de torns mitjançant el software de gestió de plantilles. 
• Col•laborar en la selecció del personal del seu departament, tenint en compte les previsions d’ocupació i necessitats de l’empresa. 
• Proposar necessitats formatives del personal al seu càrrec. 
• Garantir l’ordre i neteja de les instal•lacions de l’hotel (habitacions i àrees públiques i nobles). 
• Resoldre situacions, problemes o contingències en l’àmbit de la seva competència amb iniciativa i autonomia. 
• Donar resposta a possibles sol•licituds, suggerències i reclamacions dels clients, per complir amb les seves expectatives i aconseguir la seva satisfacció. 
• Organitzar i supervisar els procediments de treball del departament amb la finalitat de garantir la màxima qualitat. 
• Mantenir una comunicació fluida amb els demés departaments de l’hotel, amb els seus superiors, clients i persones sota la seva responsabilitat. 
• Controlar els inventaris de roba i el material del departament (productes de neteja i altres). 

REQUISITS:

Valorarem Formació Professional en hostaleria i formació complementaria amb el lloc de treball (tècniques de neteja, atenció al client, planificació i organització, seguretat i higiene...) 
Requerim experiència com a responsable de pisos o lloc similar de 2 anys. Valorarem també l’experiència en hotels vacacionals. 
Imprescindible coneixements informàtics a nivell d’usuari (domini del paquet office, correu electrònic i Internet) i domini de l’anglès. Valorarem altres idiomes com rus o alemany.

PUBLICAT A: http://www.turijobs.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada