Cadena hotelera Med Playa, especialitzada en hotels vacacionals precisa incorporar GOVERNANTA per Hotel Calypso. Es tracta d’un hotel de 3 estrelles, amb 532 habitacions i ubicat a Salou.
L’hotel està obert 10 mesos l’any i té servei tot inclòs.
Med Playa és una cadena hotelera formada per 13 hotels ubicats a Costa del Sol, Costa Blanca, Costa Daurada, Calella i Costa Brava, i té dos hotels més en Management.
El seu objectiu principal és el de gestionar el departament de pisos i neteja per tal de garantir el màxim confort i neteja de les instal•lacions de l’hotel.
Les seves funcions principals són:
• Organitzar i coordinar el seu equip de treball (aprox. 35 persones), supervisant el desenvolupament de la feina, mantenint relacions fluides i assumint el lideratge, així com aportant solucions als conflictes grupals que es puguin presentar.
• Gestionar els torns i horaris del personal de pisos i neteja, aplicant els sistemes d’organització de torns mitjançant el software de gestió de plantilles.
• Col•laborar en la selecció del personal del seu departament, tenint en compte les previsions d’ocupació i necessitats de l’empresa.
• Proposar necessitats formatives del personal al seu càrrec.
• Garantir l’ordre i neteja de les instal•lacions de l’hotel (habitacions i àrees públiques i nobles).
• Resoldre situacions, problemes o contingències en l’àmbit de la seva competència amb iniciativa i autonomia.
• Donar resposta a possibles sol•licituds, suggerències i reclamacions dels clients, per complir amb les seves expectatives i aconseguir la seva satisfacció.
• Organitzar i supervisar els procediments de treball del departament amb la finalitat de garantir la màxima qualitat.
• Mantenir una comunicació fluida amb els demés departaments de l’hotel, amb els seus superiors, clients i persones sota la seva responsabilitat.
• Controlar els inventaris de roba i el material del departament (productes de neteja i altres).
REQUISITS:
Valorarem Formació Professional en hostaleria i formació complementaria amb el lloc de treball (tècniques de neteja, atenció al client, planificació i organització, seguretat i higiene...)
Requerim experiència com a responsable de pisos o lloc similar de 2 anys. Valorarem també l’experiència en hotels vacacionals.
Imprescindible coneixements informàtics a nivell d’usuari (domini del paquet office, correu electrònic i Internet) i domini de l’anglès. Valorarem altres idiomes com rus o alemany.
PUBLICAT A: http://www.turijobs.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada